Efter release

Din løsning kræver fokus og kontinuerlig opfølgning

En løsning skal vedligeholdes

Der vil være kontinuerlig udvikling. Både i forhold til design og funktionalitet, men også i forhold til den teknologiske udvikling.

Det er en løbende proces, hvor vi hele tiden er der til at hjælpe dig med dine udfordringer.

Hos Axla kan vi sørge for, at din løsning altid er i topform. Vi kan sørge for, at din løsning kører som den skal og vi løser tingene hvis der opstår komplikationer i drift. Vi tilpasser det hele efter hvad der passer dig bedst.

Én ting er hvordan vi forestiller os at tingene skal foregå, noget andet er hvordan det rent faktisk sker.
Via analyse- og trackingværktøjer kan vi hjælpe dig, med at samle data på, hvordan din løsning bliver brugt. Det kan hjælpe med at se, om der er dele af flowet hvor brugerne “falder ud” og samtidig se hvilke sider der er mest besøgt. Ud fra denne indsigt kan du beslutte om der er behov for justeringer eller om der er behov for yderligere funktionalitet.

Den bedst egnede udvikler, som din faste kontaktperson

Hos Axla har du direkte kontakt til den af vores udviklere, som bedst forstår og kender dit system. Det gælder både ved fejl i driften, eller ønsker til features og forbedringer. Sammen aftaler I en prioriteret plan for videreudviklingen af din løsning.

At du har direkte kontakt til udvikleren, er en fordel på flere områder. Når dialogen tages direkte bliver kommunikationen meget hurtigere. Og du er sikker på, at den du taler med, ved noget om netop din løsning.

Vi mener at det reducerer muligheden for misforståelser, at du ikke først skal tale med en kundeansvarlig eller en projektleder. Og vi mener at det er vigtigt at vi ikke spilder din tid med at skulle forklare din problemstilling mere end én gang.

Hos os tager du altså dialogen direkte med den rette vedkommende. Og det er den person som vil kunne hjælpe dig videre.