Skal vi tage en snak om dit projekt?
Avidenz har udviklet SOSWEB, som en webapplikation med en tilhørende app, til at samle virksomheders arbejdsmiljø, miljø og kvalitet ét sted. Det giver virksomheder mulighed for at holde styr på den dokumentation, som Arbejdstilsynet og andre myndigheder kræver. Samtidig er der funktionalitet til at sikre, at der kan følges op på udstyr og værktøj og styring af de opgaver, der er i den forbindelse.
SOSWEB var udviklet og i drift da Avidenz kontaktede Axla.
Avidenz havde behov for et udviklingshus, der har forståelse for deres forretning og hvor der samtidig ikke er langt fra Avidenz til de udviklere, der arbejder med deres løsning.
Hos Avidenz lægger man stor vægt på at blive mødt i øjenhøjde og at tingene bliver forklaret på et forståeligt sprog – at der ikke tales “konsulentsprog”.
Sammen indgik Avidenz og Axla en aftale, der beskriver, hvilke rammer der er for samarbejdet, herunder hvilke metoder vi anvender og hvor meget kapacitet der afsættes.
Især var det vigtigt for Avidenz, at vi kunne levere på, at vi udpeger, hvem der er den ansvarlige udvikler og at de dermed har direkte kontakt med en, der kender deres løsning og som kan hjælpe dem med deres udfordringer.
Aftalen var at Axla skulle bruge 4-5 uger på at få sat udviklings- og testmiljøer op, og at vi skulle have en grundig introduktion til løsningen, så vi kunne blive klar til at overtage systemet.
Få dage efter aftalens indgåelse – og inden vi havde haft mulighed for at komme i gang med opgaven – opstod der et massivt performanceproblem. Avidenz spurgte, om vi kunne overtage systemet med det samme, så det var os, der kunne hjælpe dem med deres udfordring.
Med forståelse for, at vi dermed satte i gang på opgaven uden at kende koden og med forståelse for, at performanceproblemer kan gemme sig mange steder i systemet, ville vi selvfølgelig godt hjælpe med at løse deres problem. Ved fælles hjælp og ved simpelthen at sætte i gang på den konkrete problemstilling, fandt vi frem til årsagerne og fik dem afhjulpet.
Vi fik vist, at vi har kompetence og vilje til at være der for vores kunder, når det brænder på. Og vi fik vist Avidenz, at de har valgt den rigtige leverandør og samarbejdspartner.
Se her, hvilke opgaver vi blandt andet også har løst:
Systemerne taler sammen efter samarbejde med ny leverandør
Integration til Unilogin – skolernes fælles digitale login
Systemudvikling til Danmarks største delesky for materiel