Case

Optimering mod en enklere ordreproces

  • App udvikling
  • Bestillingsproces
  • GPS-koordinater
  • Tidsoptimering
  • Trafiksikkerhed

Saferoad er leverandør af løsninger der øger trafiksikkerheden for alle trafikanter. Dette indebærer bl.a. løsninger som vejskilte, afspærring, vejmarkering, autoværn, afmærkning, støjskærme, brorækværker og en lang række trafikprodukter, der findes på, over og langs med vejen.

Som førende eksperter i udlejning af afspærringsmateriel, opsætning og nedtagning af skilte, tilsyn, udarbejdelse af skilteplaner med mere, ser du som trafikant Saferoads produkter ved vejskilte, vejspærringer, støjskærme med mere.

En sikker og intuitiv bestillingsproces

Saferoad ønskede en App, der kunne forenkle og gøre processen omkring bestillingen af produkter mere intuitiv for Saferoads kunder.

SAFEROAD havde behov for at forenkle ordreprocessen, samt gøre den mere intuitiv for deres kunder.

Hidtil skulle kunden notere oplysningerne vedrørende deres bestilling af de nye skilte, når de stod på lokationen, for derefter at foretage bestillingen gennem telefon eller via mail hjemme på kontoret. Altså en proces, der let kan resultere i misforståelser eller forkerte oplysninger ved ordreafgivelsen og som giver mere arbejde for både SAFEROAD og deres kunder.

En god ordreproces

Den udviklede app til SAFEROAD kan bruges af deres kunder på den aktuelle lokation- altså on-site ude i marken – og samtidig guider den kunden sikkert gennem processen i bestilling af skilte.

Appen registrerer brugerens GPS-koordinater og giver mulighed for at justere helt ned til eksakt placering af skiltet. Samtidig er det muligt at tage et billede af skilt eller lokation, som vedhæftes med ordren – og ordren sendes direkte fra appen til SAFEROAD’s salgsafdeling.

Den udviklede app betyder, at kunden har adgang til alle nødvendige oplysninger for bestillingen og guides sikkert igennem hele processen. Derudover skal kunden ikke huske på, at få afgivet ordren, når man er tilbage på kontoret.

Hos SAFEROAD betyder appen, at de i langt højere grad får alle nødvendige oplysninger direkte via ordreafgivelsen. Det reducerer risikoen for fejl og misforståelser. Og det medvirker til, at SAFEROAD anvender mindre tid til at efterbehandle kundernes ordre.

Find inspiration i cases

Du kan her lade dig inspirere af løsninger, som vi også har arbejdet på:

Contrans

Systemerne taler sammen efter samarbejde med ny leverandør

Pandalytteskriver

Panda Lytteskriver

Integration til Unilogin – skolernes fælles digitale login

SOSWEB

“Vi fandt et udviklingshus, der forstår vores forretning”