AffaldOnline app gør det nemt at kommunikere med borgere/kunder

Serviceniveauet når nye højder

Flere anvender telefonen, når de går ind i systemer. Hos Axla følger vi med tiden og er derfor ved at udvikle en app til forsyningsbranchen, der lever op til generelle forventninger om let tilgængelighed. Til sommer realises AffaldOnline app, hvor du kan forvente:

  • sikkerhed.
  • logning.
  • sagsbehandling og -overblik.
  • samt mange andre funktioner.

Appen er en udvidelse af hjemmesiden AffaldOnline og er en hjælp til borgere/kunder. Med den nye app får borgere/kunder nem adgang til digital selvbetjening og kan kommunikere direkte med jer i AffaldOnline.

Den nemme tilgængelighed til information og yderligere selvbetjening forbedrer digitaliseringen for borgere/kunder.

Borgere/kunder kan nemt tage kontakt til jer i AffaldOnline via appen. På den måde fører I dialogen mellem jer uden at skifte til e-mail eller telefon. Samtidig sikrer I fuld sagsbehandling og logning.