AffaldOnline app gør det nemt at kommunikere med dine borgere/kunder

Serviceniveauet når nye højder

Flere anvender telefonen, når de går ind i systemer. Hos Axla følger vi med tiden og er derfor ved at udvikle en app til forsyningsbranchen, der lever op til generelle forventninger om let tilgængelighed. Til sommer realises AffaldOnline app, hvor du kan forvente:

  • sikkerhed.
  • logning.
  • sagsbehandling og -overblik.
  • samt mange andre funktioner.

Appen er en udvidelse af hjemmesiden AffaldOnline og er en hjælp til borgere/kunder. Med den nye app får borgere/kunder nem adgang til digital selvbetjening og kan kommunikere direkte med jer i AffaldOnline.

Den nemme tilgængelighed til information og yderligere selvbetjening forbedrer digitaliseringen for borgere/kunder.

Borgere/kunder kan nemt tage kontakt til jer i AffaldOnline via appen. På den måde fører I dialogen mellem jer uden at skifte til e-mail eller telefon. Samtidig sikrer I fuld sagsbehandling og logning.

AffaldOnline i lommen

AffaldOnline app er som at have AffaldOnline i lommen. Med appen får borgeren/kunden nem adgang til følgende funktioner:

● Tømningskalender for kundens adresse med hurtigvisning af næste dato og fraktioner, samt tilmelding af påmindelser på SMS, e-mail.

● Information om genbrugspladser og nærgenbrugsstationer med visning på kort eller liste, rutevejledninger, åbningstider og hurtigvisning af nærmeste plads. Dette kræver ikke login med NemID/MitID.

● Sorteringsguide med information om, hvordan sortering af forskelligt affald skal håndteres. Her er der også mulighed for en hurtig søgning og simple instruktioner, så sortering bliver så let, som muligt for borgeren. Dette kræver ikke login med NemId/MitID

● Tilpasning af affaldsordninger, herunder mulighed for eksempelvis at skifte beholderstørrelse, tømningsinterval, bestille ekstra tømning eller anmelde manglende tømning.

● Appen kan også vise driftsmeddelelser.

Login

Borgeren/kunden har to muligheder for at tilgå AffaldOnline appen. Den ene kræver ikke login. Det drejer sig om sider med generel information, som tømningskalender og åbningstider på genbrugspladsen.

Den anden mulighed kræver login i form af NemID/MitID, og anvendes på sider, hvor der er særlige krav i forhold til GDPR. Et eksempel er, når borgeren/kunden skal ændre størrelse på beholder.

Herved lettes tilgængeligheden for borgeren/kunden mest muligt, mens der tages højde for sikkerhed omkring persondata.

En stærk app, der passer til alle

Appen er skræddersyet til både iOS og Android for, at alle borgere/kunder får den bedst mulige brugeroplevelse.

Hos Axla går vi op i vores kunders sikkerhed i vores løsninger og leverer derfor en ISAE 3000 revisionserklæring. AffaldOnline app har vi gjort stærk ved at kryptere al kommunikation mellem app og server.

Hvad koster den?

Prisen afhænger af dit unikke behov – kontakt os via nedenstående oplysninger for en uforpligtende snak.

Ønsker du AffaldOnline app til dine borgere/kunder?

Kontakt vores konsulenter for en nærmere snak herom. Der er desuden mulighed for at skræddersy appen, så den matcher dit konkrete behov.

Har du spørgsmål?

Vi er naturligvis at træffe på telefon og e-mail, hvis du har spørgsmål eller kommentarer. Send en e-mail til forsyning@axla.dk eller udfyld formularen her, hvis vi skal ringe dig op:

Lad os ringe dig op om webudvikling!

Call Now ButtonRing til os