AffaldOnline får nyt design på den borger-/kunderettede del

AffaldOnline er under udvikling til en ny og forbedret version på borger-/kundedelen. Denne gang er der fokus på, at hjemmesiden bliver mere moderne, intuitiv og brugervenlig for borgere/kunder. Det gør det lettere for dem at bruge AffaldOnline.

Design, der skaber genkendelighed hos borgeren/kunden

I er flere, der har efterspurgt designændringer til den borger-/kunderettede del af AffaldOnline. Derfor er vi nu ved at opdatere systemet. Det nye design følger standarden, Det Fælles Designsystem, som kræves i en selvbetjeningsløsning på borger.dk og/ eller virk, og er en klar forbedring for borgerne/kunderne.

Digitale løsninger, der bruges til at kommunikere mellem myndighed og borger eller virksomhed, skal følge fællesoffentlige krav. Dette er en hjælp til at sikre gode brugergrænseflader.

Når den digitale visuelle del minder om det offentliges, vil borgeren/kunden kunne genkende universet.