AffaldOnline får nyt design på den borger-/kunderettede del

AffaldOnline er under udvikling til en ny og forbedret version på borger-/kundedelen. Denne gang er der fokus på, at hjemmesiden bliver mere moderne, intuitiv og brugervenlig for borgere/kunder. Det gør det lettere for dem at bruge AffaldOnline.

Design, der skaber genkendelighed hos borgeren/kunden

I er flere, der har efterspurgt designændringer til den borger-/kunderettede del af AffaldOnline. Derfor er vi nu ved at opdatere systemet. Det nye design følger standarden, Det Fælles Designsystem, som kræves i en selvbetjeningsløsning på borger.dk og/ eller virk, og er en klar forbedring for borgerne/kunderne.

Digitale løsninger, der bruges til at kommunikere mellem myndighed og borger eller virksomhed, skal følge fællesoffentlige krav. Dette er en hjælp til at sikre gode brugergrænseflader.

Når den digitale visuelle del minder om det offentliges, vil borgeren/kunden kunne genkende universet.

Fordele for borgere/kunder

  • Visuelt design, der giver genkendelighed.
  • Brugervenlighed.
  • Intuitivt.

Tilgængelighedserklæring er med i det nye AffaldOnline

I det nye AffaldOnline kan du nemt opfylde kravet om tilgængelighedserklæring, der indgår som en fast del af hjemmesiden. Herved er der taget højde for tilgængeligheden på hjemmesiden for borgere/kunder med handicap og funktionsnedsættelse.

Fra efteråret 2022 får borgere/kunder glæde af de nye ændringer

I efteråret bliver det muligt at skifte over til det nye borgerrettede design i AffaldOnline. Opdateringen sker efter aftale med os og er gratis.

Har I specielle funktioner i jeres version af AffaldOnline, er det muligt at tilkøbe designændringer, der følger jeres behov. Kontakt os for nærmere information.

Har du spørgsmål?

Vi er naturligvis at træffe på telefon og e-mail, hvis du har spørgsmål eller kommentarer. Send en e-mail til forsyning@axla.dk eller udfyld formularen her, hvis vi skal ringe dig op:

Lad os ringe dig op om vores forsyningsløsninger!

Call Now ButtonRing til os